SELAMAT DATANG KE BLOGGER SAYA

Followers

Sunday 28 August 2011

28 Ogos 2011            Bruno ni jenis yang tak berapa nak ingat memori lama dalam kepalahotak aku.Banyak benda yang aku lupa sampaikan member² aku sendiri kadang² aku tak kenal.Salah satunya yang aku ingat zaman sekolah dulu adalah persembahan nyanyian beramai-ramai atau dalam bahasa inggeris nya choir.Aku ni jenis malas nak masuk apa² pertandingan pasal aku rasa aku tak ada bakat langsung kecuali tidur dan korek hidung guna garfu.Salah satu cikgu bahasa Inggeris yang aku tak suka paksa aku masuk benda tu.Dalam banyak² latihan yang dibuat, aku join dalam 2 kali je seingat aku.Hari last sebelum pertandingan tu aku kena sakit mata.Memang tak dapat nak sertai sekali tapi aku memang suka sebab aku pun tak minat benda² macam tu.Masa latihan pun aku tak datang jadi memang aku tak tahu langsung.Yang aku paham masa tu ,aku kena paksa.Jadi hari pertandingan tu aku duk kat rumah sambil poco².Er...aku baring² je masa sakit tu.Tak ada pun poco².Haha.Dah sakit mana boleh menari.

No comments:

Post a Comment