SELAMAT DATANG KE BLOGGER SAYA

Followers

Sunday 6 November 2011

Harap Best Hari Ini Okey....^__^

SELAMAT PAGI KEPADA KAWAN-KAWAN BRUNO SEMOGA SEHAT YA HARI NIE.


Gerak-gerak badan dulu...hehe
Semalam mata saya merah betul terus saya tidur awal kan besOknya bangun jam 7:00 terus mata saya tidak sudah merah nie...Hehehe... Jam 7:30 begitu saya pergi mandi dan sarapan,sarapan saya ialah mee gOreng sak nie..hehehe... Bukan mcm kamu Org kaya makan yang special dan sedap-sedap kan..hahaha..
Sekali sudah habis sarapan saya pergi tegOk tv4 tajuknya SITI I LOVE U,hehe... Best juga cerita nya tue...Selepas habis tegOk tv4 saya bOring uda tidak tahu nak buat apa..aduiiiii!!!! Sebenarnya saya tunggu-tunggu abg saya c bryan habis main game,terus dia habis main n saya plk sambung main tpi bukan nak main FB,saya dengar lagu saya sak,saya tidak mau sudah main itu FB sebab nanti kalau saya belajar macam hilang FOKUS dalam perlajaran sak bha...hehehe....Macam sampai sni sak lah cerita saya nie okey..Bye222!!!!




jangan nakal2 ta!!!!!!

No comments:

Post a Comment